torsdag 25 januari 2018

Älsklingar

Fin bild på två favoriter här i livet.
Jag är så otroligt tacksam för min familj som växer och växer. Det var inte så längesen som jag och Vicke var helt ensamma. Försöker verkligen uppskatta alla små grejer här i livet.

Fast frågar man mig hur det är just nu så är mitt svar; just nu? Så känns det skit!
Förstå mig rätt.... en jobbig förkylning och en tillväxtperiod i graviditeten så att det förutom förkylning känns som man inte kan andas pga lungorna är så undanträngda. Ja det är ingen mysig känsla. Panikkänslor att inte kunna andas hänger över mig. Enda sättet att "lindra" var att slänga bh'n och de tajta mammabyxorna och lägga sig i sängen där man bara kan va... byta sida vart 10:e min så funkar det.

Jag känner mig som världens gnälligaste människa och jag vet att jag börjar närma mig slutet på graviditeten. Men just nu är jag såååå less.

Jag längtar tills på fredag då jag och Ella är lediga. Då ska jag förhoppningsvis vara kvitt förkylningen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar