fredag 26 januari 2018

Äntligen....

Nått 70 % av graviditeten idag!!!
Tjoho!!!

Jag har även fått 7 hela månader så nu går jag in i månad 8.
Så nöjd!

Idag har förmiddagsprojektet bestått i att storhandla på Maxi.
Tusenlappen fattigare och en allrengöring över hela golvet vid blöjhyllorna senare så kunde vi gå därifrån:S

Det här med att låta en tvååring då hålla varor i famnen ska jag genast sluta med.
(Jag sa givetvis till personal vad som inträffat).

Smet även in en supersnabbis på Kappahl och Lindex för att köpa en styck ballongpyjamas och armybyxor som jag såg på respektive hemsida. Bägge till Ella!
Vicke behöver absolut ingenting just nu. Han har så mkt kläder att vissa tröjor bara ligger och inte blir använda just nu.
Jag är inte i behov att köpa mer mammakläder just nu. Visst börjar alla jäkla mammabyxor bli för trånga men försöker använda klänningar mer då.
Lättare att andas i sånt.
Ella däremot växer för fullt och håller som bäst på med att växa ur stl 92 så henne kan man handla till med gott samvete.

Nu sover Ella middag och i eftermiddag ska vi till Bibblan och låna böcker.
Jag har lovat att vi ska ta bussen  ner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar