måndag 22 januari 2018

Bra start på dagen

Föräldraledig måndag med Ella.
No words needed!


Fast nu sitter jag ändå här med datorn i knät...
Några fler ord kanske kommer.

Jag har haft en supermysig start på dagen med Ella.
Vi har haft två "sämre" nätter när vi vart iväg.
Hon har vart svårsövd, lättväckt och ledsen på nätterna.
Så det var verkligen skönt att få komma hem och hon återigen sov hela natten i sitt egna rum.

Vi sov oss tydligen igenom när Pontus gick upp och gjorde i ordning sig.
Så strax efter 8 började hon prata i babyvakten.
Jag ropade att Ella skulle komma till mig och tre sekunder därpå hördes små barnfötter trummandes över golvet. Med mys och bus kröp hon upp i sängen. 
Skulle ligga på pappas kudde, under pappas täcke.
- pappa sover på hotell! förkunnade hon.
Nja... det är inte lätt att hänga med i svängarna vart pappa är helt klart.

Idag tar vi det lugnt på förmiddagen för i eftermiddag ska vi till barnmedicin.
ÄNTLIGEN!
Vi har bara väntat på denna remiss sen innan 1- årsdagen.
Ella ska få påbörja en utredning för allergi.
Så jag ställer in mig på att det kommer bli en kämpig eftermiddag för min tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar