onsdag 3 januari 2018

PINSAMT PÅ INSTAGRAM

Har ni vart med om att någon har likar en av era bilder på Instagram bara för att direkt tagit bort sin like? Jag har vart med om det några enstaka gånger och jag måste bara säga att det är det mest patetiska och töntigaste jag vet.

Föreställ er: ni skrollar i ert flöde och av misstag så råkar ni lika en bild.
Ibland kanske det sker då man försöker sätta på ljudet på ett klipp alternativt att det bara bli så.
Bilden finns i ert flöde på grund av att ni följer människan.
Men att då känna: nej, denna bild vill jag inte lika och därmed unlikar.

VARFÖR?

Mitt förslag är istället att avfölja personen ifråga.
Varför följa en person som man uppenbarligen ändå inte tycker om så pass mycket att man kan lika en bild?

PINSAMT! Bättre att avfölja mig istället på sociala medier...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar