fredag 7 oktober 2016

FINA ISABELL

Idag åkte jag och Ella iväg och sa hej till denna fina tjej.
Visst är hon bedårande?
Jag har en liten crush på henne :P

Jag missade totalt att ta kort så jag lånade ett kort som hennes mamma skickat.


Min egna 11 månaders klump blev väääldigt stor bredvid.
Hon var lite högt och lågt i deras lägenhet.
Toaletten var intressant, likaså kattens vattenskål och allt som låg i räckhåll som inte var till för henne *pust* men roligt att äntligen fått träffa nytillskottet.

Ella stensomnade på stört när vi kom hem igen.

Ikväll ska jag och Vicke ha egentid och gå på bio.
Ska bli himla mys och ser verkligen fram emot att lämna huset en stund ihop med honom.
Käka lite popcorn och dricka lite läsk :P
När vi kommer hem får vi slå på IDOL och hålla tummarna för Nicole.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar