fredag 28 oktober 2016

UPPDATERING FRÅN OSS

(kan vara så att jag är lätt uttråkad)

Ella vaknade med bubblande skratt, underbart!
Jag fick även i henne en flaska välling då hon ratat ALLT annat under gråt.
Men sen vart hon ännu gladare, hurra tänkte jag.
Då kan jag åka till återvinningen och slänga all skit jag lastade in i bilen igår.
Det gick bra... så då åkte jag faktiskt vidare till Willys för att handla inför hennes kalas.
Gick hur bra som helst.
Lite bananmos lite här och där och en krossad strösselburk senare kom vid därifrån lite fattigare.
Det kostar på när man ska ha kalas.
Då måste jag ändå åka till Ica Maxi för att komplettera med saker som saknades på Willys.
Nu sover Ella- IGEN!

Min syster kommer hit idag men hon ringde och meddelade att hon blev kraftigt försenad då hennes minsta är åksjuk och hade innan Allingsås kräkts ned sig själv och allt runt omkring.
Fy 17, lät inte kul.
Selma 2½ år hade sagt att hon inte ville titta på Simon för hon älskade inte kräks.
Haha, man kan inte annat än att garva till den meningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar