söndag 16 oktober 2016

Söndagschill?

Ella stenslocknade klockan 10.00 efter att vart vaken i 2 timmar.
Då sov hon ändå hela natten med start från 19.00
Denna helg har tagit hårt på henne :P


Jag själv somnade strax innan 2 inatt.
Jag i ett nötskal, när man gått upp så tidigt och hållit igång en hel dag.
Då brukar de flesta vara helt slut och stensomna.
Men jag har väldigt svårt att komma ner i varv.
När Pontus gick och la sig vid halv tolv.
Ja, då började jag tokstäda på bottenvåningen.
Varenda liten pryl som shoppats ska helst in på rätt plats direkt.
Slog in paket, röjjde i köket.
Hämtade ved från garaget.

Sen låg jag och förde över kort, klippte och klistrade.
Bloggade.
Efter det var jag tvungen att kolla allt som jag brukar kolla:
Instagram, facebook, aftonbladet, hemnet, smhi, bloggar.....

Efter det försökte jag komma till ro, kröp intill Pontus och kramade honom stenhårt tills han tyckte det blev för varmt. Själv låg jag och tänkte på hur mycket jag älskade honom och hur mysigt vi hade.
Haha, killen är en kamin!

Nu har ovanstående och Vicke åkt till Sthlm på Skövde AIKS avslutningsresa som i år går till Friends Arena. De kommer inte hem förrän 22.00 ikväll.
Tomt tycker vi, men har redan bokat upp massa trevligheter :)
Så det går ingen nöd på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar