söndag 9 oktober 2016

Tomt...

Klockan 16:16

Nu har jag vinkat hejdå till både Vicke och Pontus. 
Ella ligger och sover och jag satte på en diskmaskin och tänkte att det kommer bli tomt i diskmaskinen i veckan. 

Det är absolut inte ofta Pontus åker iväg till Bollnäs/ Enköping/ Edsbyn (säkrade upp nu Pontus) 
och det är antagligen bra för oss två att få sakna varandra lite med. 
Pontus får kolla på sina serier och jag kan göra vad jag vill, så länge det är inom husets fyra väggar efter klocka 20.00 haha. 
Det enda stora minuset är att jag har så jäkla svårt att sova utan Pontus. 
Det går bara inte.. så ska bli intressant hur trött jag kommer vara på dagarna i veckan.

Idag har vi iaf lekt en stund med Nellie och Hugo och imorgon ska
 jag och Ella få hälsa på en väldigt söt liten kattunge.
 Kommer bli mys!!! 



Klockan 19:45

Ella är färdiglekt för dagen och har efter en flaska välling somnat gott i sin säng.
Jepp, nu börjas det...
What to do? what to do?
Huset är faktiskt i hyfsad ordning för en gång skull.
+ att Pontus hjälpte mig med att fylla på diverse saker innan han åkte.
Så ved finns inomhus, mat i kylen och det mesta är upplockat.
På Storytel (ljudboksapp) har jag precis lyssnat klart på en fantastisk bra bok.
Samma författare till Livet efter dig.
Efter en sån bra bok vill man gärna hitta en precis lika bra.
Den jag försöker älska just nu, älskar jag inte riktigt än.
Ska ge den en liten till chans innan jag försöker hitta en ny.

Ska nog försöka hitta något bra att titta på....
Några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar