torsdag 27 oktober 2016

GOD NATT

Jisses, snacka om att gå från 100 till 0

Det har vart high life här hemma sen vi kom hem från Elins Esplanad.
Vi har gjort i ordning gästrummet inför morgondagen då kusinerna från Göteborg kommer.
Ella hjälpte till genom att göra det hela lite roligare.
Sen gjorde vi ett röjj på golvet med alla leksaker.
Sen fick hon tag i sin snuttefilt och napp och la sig på golvet.
- Redo för natten


Klockan var halv 7 så kämpade med att hålla henne vid gott humör till 19.00.
Då var det bara att göra välling och ta med min ögongnuggande dotter upp till övervåningen.
Hon drack sin välling och sen jä*lar var det piggelin igen.
Då funderade jag på vad jag hade gjort, men nu... 15 min senare är det knäpptyst från hennes rum.

Så ska försöka göra i ordning så mycket som bara möjligt inför lördagens kalas.
Kanske t.o.m borde passa på att duka bordet?
För imorgon ska jag och Ella storhandla och efter det vill jag ju bara hänga med min syster och kidsen utan att tänka på att fixa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar