måndag 24 oktober 2016

Får du sitta där Ella?

Jag frågade Ella om hon fick sitta på tvättkorgen hon vält.
Till slut nickade hon...


Dagen går i trötthetens tecken.
Jag får skylla mig själv.
Jag är en sån klassisk "Jag ska bara- Alfons Åberg".
Jag och Pontus är rätt sletna efter den långa innebandydagen.
Men vi kollade på "Så mycket bättre" på tv4play.
Efter det var klockan halv tolv och Pontus släpar sig upp till sängen.
Jag som i princip upptäckt tv4play satte med stora ögon på ett avsnitt av "Barnmorskorna".
Handlar om en specialklinik i England.
Så fick se ett snitt med TRILLINGAR bl.a.
Jag satt och lipade ögonen ur mig.
Jag tycker verkligen sånt är så sjukt mäktigt, när ett barn föds till världen alltså.

Efter det så skulle jag gått och lagt mig... men jag skulle bara kika lite grann på ett avsnitt av Bachelor. Jo tjena... ett helt avsnitt senare gick jag upp till sängen.
Då skulle jag bara ta den vanliga vändan på mobilen.
Fy 17 vilken dålig karaktär jag har ibland.
Allt för att slippa försöka sova.

Morgonen var seg, eller rättare sagt de två timmarna som Ella var vaken var sega.
Vi satt på golvet och lekte med plastkastruller och vispar.
När Ella körde sin fmvila så stensomnade jag med.
SKÖNT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar