söndag 30 oktober 2016

Sommarbild

Hittade denna bild i Pontus mob.

F-n vilken ågren jag våndas med.
jag har gjort bort mig med att köpa en ny vagn till Ella. Jag ångrar mig... Pontus är inte glad på mitt velande då han från början tyckte vi var lite för snabba.

Jag ska testa att sälja vidare, men får vi inte igen pengarna så behåller vi den.
Men känns så ångestladdat klantigt från min sida. Jag borde köpt en Buffalo! Jäklar vad jag ångrar det. På Babyproffsen körde vi nästintill ole dole doff mellan cameleon och Buffalo för vi tyckte de såg i princip likadana ut.
Nu vet jag skillnaden, Cameleon är asbra men det jag vill använda vagnen till krävs en Buffalo. För jag vill kunna köra upp en superbrant backa i slirigt grus och ändå ha svängbara hjul. Man kan ju ändå låsa fast dem om man så önskar. Bla bla bla... Imorgon ska jag få egentid av min familj då jag kände att jag ville hitta något att ha på mig till familjefotograferingen nästa helg. Men nu får jag även ta och fota vagnen.... blääää....
Ingen som är i behov av en donkey?
Skitsnygg, skitbraskick... 12 000:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar