onsdag 26 oktober 2016

Sköna bönor

Idag var jag och Ella iväg på lekbus i Stöpen hos Linda och lilla Nellie.
Det här med andras leksaker är alltid uppskattat.
Hemma ger inte Ella så mycket för sina egna leksaker längre.
Plockade in syrrans kvarglömda sandlådeleksaker häromdagen och rengjorde allt.
Så nu är det "the shit" här hemma.

Ella tvärdäckade under den korta bilresan hem.
Så nu blir det återhämtning fram tills vi ska hämta storebror.

De senaste kvällarna har vart helt uttömmande.
Först kollade vi på "livet efter dig" och bara det var en gråtfest.
Igår hade jag enmansgråtfest igen då jag fick världens mest underbara nyheter till min telefon.
Ni som har linser vet kanske att det ställer till det lite om man gråter för mycket.
Ögonen blir svullna och rödsprängda och det är då inte så skönt att ha på sig linser.

Imorgon kommer vi ha knattelek här hemma på förmiddagen.
Alltid kul, barnen börjar ju absolut få mer utbyte av varandra och det är roligt att se.
Både Ella och Nellie kramade om varandra idag när de träffades.
Så gulligt, sen kanske de inte leker MED varandra så mycket.
Mest petande och Ella vill gärna klättra över Nellie.
Men det kommer bli mer lek och bus snart... det är jag övertygad om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar