torsdag 20 oktober 2016

TILL SALU

Lite sådär härligt impulsivt så gick jag och köpte en ny vagn till Ella.
Pontus var sådär nöjd, eller rättare sagt han är nöjd.
Men han tyckte det var lite tidigt med ett vagnbyte.


Men... jag tänkte såhär.
Bättre att sälja vår Cameleon nu, när den ändå är i toppskick och fräsch.
Ju nyare den är, desto bättre 2:a handsvärde.
Sen har jag gjort precis tvärtom mot vad min syster rekommenderade.
Jag la ihop till ett paketpris där vi skickar med terräng/vinterhjul, sommarsufflett, sittdyna, adaptrarna och väskan. Skulle inte detta funka så får jag väl göra om annonsen och sälja vagnen för sig och alla tillbehören separerat. 

Håller tummarna bara att det finns någon mer som jag där ute.
Som MÅSTE ha en fin rosa bugaboo till sin dotter :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar