torsdag 20 oktober 2016

PRODUKTIV DAG

Denna dag har gått fort...
Den började med att jag fick gå upp x antal gånger och stoppa om Ella inatt.
Hör inte till vanligheterna.... men så är det ju, fram och tillbaka.
Huvudsaken är att majoriteten av hennes nätter är lugna och fina :)
Då hon fick sin nattsömn störd så valde hon att gå upp först vid 10.00 så det känns ändå helt okej.

Sen åkte vi och hämtade en babyvakt som vart inne på lagning i en butik i Skövde.
Laddsladden sitter väldigt hårt (vilket även personalen påpekade) så jag hade dragit ut den snett, varav det blev glapp med laddningen. Men istället för att punga ut 1000:- till för en likadan så betalade vi nu 300:- i lagning.

Därefter blev det tippen med en hel koffert full med skräp.
SKÖNT... helt plötsligt blev 25% av garaget yta ledigt.

Det var nog det bästa jag gjort på hela veckan.
Befriande skönt.

På eftermiddagen kom Sandra och Sandra m. knoddar.
Så vi lekte och fikade lite grann.

Så denna dag har gått fort, Ella ligger och vilar och Vicke fnissar till youtube.
Pontus är iväg till Enköping och kommer inte hem förrän sent ikväll.
Att vara sambo med ekonomichef är verkligen inte kul såhär på hösten.
Alla konstiga rapporter som ska vara inne tar verkligen aldrig slut.
Ändå tror jag han ligger lite efter med att åka på tjänsteresor, just för att han inte hinner.
Då tycker jag ändå att han vart iväg en hel del det senaste.
Men snart är det slut på det- pappaledigheten närmar sig med stormsteg.
Skönt för honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar