lördag 23 juni 2018

FAMILJEPRESENT

Igår fick vi världens finaste familjepresent av våra vänner.
Först fattade jag inte riktigt vad de höll på med.
Lisa och Sandra gick upp och ställde sig under middagen.

Då fick jag för mig att de skulle berätta att de var gravida igen.
(Hur det nu skulle gå till, nyförlösta och allt).

Men istället fick vi denna underbara present då de tyckte att vi hade haft det tufft det senaste med Felix sjukhusvistelse och allt. 


Vicke fick två biobiljetter med en fin text till.
Ella fick en inbjudan till filmkväll med tjejerna.
Felix fick en mys och goskväll tillsammans med Lisa och Sandra.
Sist men inte minst så fick jag och Pontus ett presentkort på "Den lilla krogen" i stan.
Så otroligt fint av alla våra vänner.

Jag blir glad ända in i själen.

Det var typ det finaste vi kunde få 💓💓💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar