fredag 8 mars 2019

ÅRETS FÖRSTA JORDGUBBAR


Dessa små rackare kommer ända från Spanien. Jag köpte de mest för Ellas skull då hon pratat om hur mycket hon längtar efter jordgubbar. Å de senaste dagarna får hon nästintill vad hon vill, bara hon äter och dricker. 

Natten har vart ovanligt bra.
6,5 timma sömn lyckades jag skrapa ihop och bara behövt gå upp två gånger till Felix.
De första 8 månaderna sov han praktiskt taget hela nätter. Det saknar jag.
Undrar om han någonsin kommer göra det igen? 

Ella är lite rastlös och väldigt besviken på att det fortfarande regnar. Hon hade verkligen velat gått på promenad idag.
Synd. Hon har redan hunnit plusplussat, lekt med sina smycken, youtubat, målat, kollat på barnkanalen och klockan är knappt halv 11. Men ska ta fram play dohgrejerna efter lunch. Vi har ju en del nya deggrejer som väntar i Grästorp.
Pontus mamma har vart på Gekås så då köpte hon med lite sånt till Ella.

Jag vaknade faktiskt upp med träningsvärk idag. Jag tog ut mig till max igår och tränade ända fram tills att Felix vaknade första gången. Antagligen av allt dunsande (?). Han vägrade somna om till en början så då var det lika bra att avsluta så man hann duscha oxå om det skulle fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar