tisdag 26 mars 2019

MORGONTRÄNING PÅ STC

Direkt efter förislämning for jag och Flixen till STC för morgonträning med Linda och hennes Matilda. Vid träningspassets början så sov båda barnen.
Vi körde mitt challangepass och därefter två varv med cirkelträning.
Kroppen fick sig en ordentlig genomkörare.
Linda lärde mig lite grunder med kettlebell och pilatesbollen.
Kul att lära sig något nytt.

Jag har 2-dag idag så var skönt att få ett träningspass genomfört tidigt.
Det är då man brukar ha energi och ork.
Framåt eftermiddagen känner man sig mer som en urvriden disktrasa.
Felix vaknade efter halva passet.
Men det gick verkligen jättebra att ha med honom på gymmet.
Han kröp omkring i rummet och var supernöjd.
Detta var inte sista gången jag tränar på dagtid.

Efter träningen så lämnade jag in lite paket på Elin's, jag passade även på att köpa nya snorsugar då vår gamla är spårlöst försvunnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar