torsdag 14 mars 2019

BARN, SÖMN OCH TRÄNING


Asså den här lilla killen.. den sista pusselbiten lades verkligen när han föddes. 



Hämta Ella på föris en stor del av vårt liv...


18 tusen steg kom jag upp i idag.
Det blev ingen nämnvärd lång promenad idag. Bara en liten runda kring villaområdet där vi bor.
Anledningen till detta?
Jo. 5 timmars sömn med spring satte sina spår. Så jag behövde verkligen sova när Felix sov på förmiddagen. Strax efter 13.00 kom vi upp....
Men jag tog igen det på gymmet istället.
Idag blev det 5 km pw som uppvärmning.
Jag kollade faktiskt på ett avsnitt av PH under tiden.
Sen körde jag igenom maskinerna + dagens challengeövningar på mobilen.
Sen avslutade jag med 20 min intervallträning. SÅ mycket roligare att köra intervallträning än att jogga länge.


Pontus och Ella hade kvalitetstid hemma medan jag var på gymmet.

Jag har gått runt och trott att det vart fredag nästintill halva dagen.
Jag sa till Vicke TVÅ gånger imorses att han   inte för glömma sin gitarrlektion. 
Han bara tittade på mig som om jag var galen.

Men det är torsdag och imorgon är det fredag. Vi ska till bibblan för sagostund imorgon och på eftermiddagen så ska Ella på danslektion. Sen hämtar vi nog upp Vickis på musikskolan.
På veckomenyn står det nachotallrik med tillbehör. Ska inte bli dumt alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar