torsdag 21 mars 2019

GYM + CHALLANGE 13 AV 30- CHECK

Ikväll kom jag inte till gymmet förrän kl 20.30. Jag nattade Felix innan jag for iväg och sen behövde jag handla innan gymmet.
Mina älskade apelsiner var slut så behövde fylla på lådan. Apelsiner för 50 kr och enligt tidigare erfarenhet så kommer det snart vara slut i lådan igen.

Idag blev det något komprimerat träningspass. Först blev det bara 3 km PW på löpbandet. Detta pga min telefon surf tog slut så Paradise Hotell bara tvärdog. Det är ju inte så kul att inte ha något att titta på... så blev less och gick av.
Sen körde jag styrka i maskinerna.
Jag la på pyttelite mer vikt idag. Mest för att testa... Jag märker ju att jag faktiskt börjar bli starkare. Det är liksom inte superjobbigt längre att leka flygplan med Ella och Felix.

Jag tyckte faktiskt att det gick rätt bra.
Jag är nog pyttelite starkare än i december då jag började träna.

Efter maskinerna så genomförde jag dagens challangepass. Fy f-n vad jobbigt det var. Nu börjar man trappa upp lite med både övningar och längd. 45 sek planka är jobbig men helt genomförbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar