onsdag 20 mars 2019

BABYSIM- CHECK


Nu är vi klara med badhuset.
Det blev en promenad hem.
Vi gick över Skövdes kyrkogård.
Jag brukade alltid gå där när Ella var liten.
Av någon anledning finner jag det rofyllt att gå där bland gravarna.
Jag brukar gå förbi barnens avdelning.
Skänker de små barnen som gått bort alldeles förtidigt en tanke.
Och blev jag glad för det var många gravar som var piffade med leksaker.
Många leksaksbilar stod uppradade.
Jag hoppas att inga klåfingrade personer går förbi så gravarna får fortsätta vara fina.

Vi fortsatte vår promenad vid dammarna på Havstena.
Mysig slinga.
Strax innan vi kom fram till förskolan så vibrerade min fitbit då jag kom över dagens 10 000 steg mål.

Skönt att ha det avklarat.
Nu kollar Ella på lek och lärtuben efter sitt mellis. Felix ligger och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar