tisdag 5 mars 2019

BLOGGAR JAG FÖLJER

Jag älskar att läsa bloggar och går gärna in flera gånger om dagen och läser hos dem som uppdaterar regelbundet. Jag tänkte dela med mig om mina favoriter:

Bloggbevakningen
Beroende och tycker att Camcam är grym.

Magdalena Graaf
En av få bloggar som fortfarande är down to earth.
Jag gillar Maggans humor och uppskattar verkligen när hon bjuder på sig själv samt att hon inte kör proffsbilder hela tiden som många andra bloggar.

Spiderchick
Moa från Skövde som skriver med glimten i ögat.
Väldigt impad över hur hon kan skildra något roligt ur nästan allt

Paula Rosas
Grym tjej med sunda värderingar kring livet.
Jag har fått massor av inspo från hennes blogg och sen är hon så sjukt snygg med.
Både innan och efter hennes styrkeresa.

Sandra Beijer
Jag har hört och läst hennes namn i så många år.
Men det var inte förrän nyligen, tack vare Bloggbevakningen som jag faktiskt tittade in på hennes blogg. UNDERBAR blogg. Älsk från första gång.

Annika Englund
Jag började läsa hennes blogg när hon blev singel.
Jag kollade faktiskt på Big Brother när hon var med och hade väldigt låga tankar om henne utifrån hur hon tillät sig själv att bli behandlad av Marcelo. Men det har hänt en del sen dess och nu är hon riktigt cool. Kul att få följa henne och hennes crew.

Hanna Graaf
Denna blogg går jag inte in och läser regelbundet.
Men någon gång ibland läser jag ikapp.

Paow
Ok. detta är mitt gulity pleasure.
Jag delar verkligen inte denna tjejs värderingar. Tvärtom.
Jag har massor av åsikter om henne.
Men tydligen kan jag inte sluta läsa hennes blogg.
Hon skriver mycket i affekt och hänger ut andra människor.
Någonstans fascineras tydligen jag.

Sen finns det en del bloggar som jag har följt men som jag sedan några år inte längre läser.
Exempelvis: Blondinbella, My Martens, Toftby, Kissie, Dessie m.m.

Sen finns det givetvis en uppsjö av bloggerskor som är stora som jag aldrig läst.
Men jag läser om bloggarna på Bloggbevakningen och det känns som att det räcker.
Har ni några tips till mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar