söndag 24 mars 2019

MORGONSTUND HAR GULD I MUN

Vilken härlig natt jag och Flixen har haft.
Massor av kvalitetstid och mys.
Vi sågs lite titt som tätt under hela första delen av natten.
Sen myste vi några timmar mitt i innan vi skiljdes åt.

Men det dröjde inte länge innan vi fick mysa igen då det var Pontus tur att få sova ut. Härligt härligt.

Hehe skämt åsido så vaknade jag ändå upp hyfsat utvilad. Jag gick och la mig tidigt igår så jag kunde ändå skrapa ihop 6 timmars sömn trots spring och vakentid. 

Det är verkligen mysigt att gå runt och skrota med sina två småttingar på morgonen. Elda kamin och alla brukar vara på rätt gött humör.

På förmiddagen gick jag och Ella till lekplatsen med sandleksaker.
Där var grannarna, så vi blev kvar fram till lunch. Efter lunchen så åkte jag och Ella ner till stan. Vi gick till Eurosko igen för att säkerställa att vi verkligen köpt rätt vårsko till henne. Sen gick vi till H&M och lämnade in en klädpåse. Vi handlade ingenting där idag men vi gick en runda på barnavdelningen så Ella fick titta lite.
Hon är som förtrollad när det gäller krimskrams. Hon vill ha aaaaallt!!!



Vi rastade henne på lekmattan inne på Commerce.  Tydligen var det hur kul som helst 😀.
Vi fick med oss lite kläder från Kappahl hem. Bland annat Ellas första mjukisbyxor. Jag var inte så imponerad av tjejavdelningen men på killavdelningen hittade jag vanliga, gråa, utan något grejsimojs på. Perfekt!

Jag körde utomhusträning på altanen idag.
Jag körde dagens challangepass + lite egna styrkeövningar för både armar och ben.
Eventuellt kanske jag borde låtit bli.
För framåt kvällen började det krypa sådär jobbigt i kroppen på mig. Jag hittar inte termometern men rätt säker på att jag har förhöjd temp. Jag har även ont i halsen.
Så den skiten som Felix har, har nog jag fått nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar