torsdag 7 mars 2019

HEJ NORMAL VARDAG


Äntligen vaknade vi upp "friska".
Ella mådde bra och var sig själv igen.
Men vi håller på 48 h.
Så idag har vi vart isolerade och vi kör även imorgon såklart.
Så på lördag kan vi röra oss fritt igen.
Vilken grym timing.
För på lördag hade vi bjudit hit lite kompisar på brunch.

Det är verkligen en utmaning att vara i karantän med två friska ungar utan möjlighet att gå ut. Givetvis hade vi kunnat gå ut en sväng om vi velat men det har blåst och regnat nästan hela dagen. Vi har pendlat mellan lek på våra två våningsplan. 

Nu sover mina småttingar och jag ska strax köra lite hemmaträning i vardagsrummet.
Jag är fortfarande inne i min motivationsperiod.
Jag har gått ner ytterligare ett kilo oväch väger nu 67 kg.
Sakta men säkert....
Skönt när det faktiskt händer något på vår eller måttband.
Det hjälper ju verkligen till att hålla humöret uppe.

Imorgon kväll kommer Pontus hem så får se om man smiter iväg till gymmet eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar