onsdag 27 mars 2019

HÄRLIG VÅRDAG


 Skrapade ihop 7,5 h sömn.
Fasen inte illa!
De röda topparna är gångerna jag var vaken med Felix.


Men jag tror att den falska kruppen peakade inatt för när han vaknade imorses lät han mycket bättre. 
Skönt!

Jag hade tänkt ta en promenad idag och fick sällskap av Linda.
Jag visade henne vår lilla undangömda slinga. Linda upptäckte något som jag missat. Nämligen att de fanns en aktivitetsbana mitt ute i skogen.


Vi båda hade träningsvärk sen igår så var väldigt skönt att mjuka upp kroppen med en promenad.

När jag kom hem så hände det något helt fantastiskt. Jag står och byter bajsblöja och helt plötsligt reflekterade jag över att det luktar bajs. Fatta lyckan av att få känna bajslukt efter att inte haft något lukt- och smaksinne på hur lång tid som helst.

Dagens lunch var därmed något av det godaste som jag ätit på länge.
Stekta grönsaker med kikärtsbollar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar