tisdag 12 mars 2019

TISDAG

Idag återgår Ella till föris.
Hon var hemma hela förra veckan pga maginfluensan. Eller om det nu var vinterkräkan.  Det verkar som hon är pepp på att få leka med kompisar igen.
Felix är återställd. Jag upptäckte att han fått två nya tänder igår. Kanske var det de som spökade?! Nu är han som vanligt igen. Snorig såklart. Det är standard.
Min fot är lite bättre.
Det har gått två dagar och jag kan nu gå normalt utan att släpa mig fram i någon form av haltande version. Hurra.

Igår var jag på Ica Maxi och handlade.
Sprang på en kompis och skulle precis ta upp handen och hejja glatt. Men precis innan hann jag hejda mig själv.
Vi kände inte varandra. Jag lite mer än henne kanske. Men det var självaste spiderchic som jag sprang på och eftersom jag läser hennes blogg och därmed "känner henne" så fick jag för mig att det var en kompis jag sprang på. TUR att jag hann hejda mig och inse att vi inte känner varandra på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar