torsdag 21 mars 2019

HEMMADAG

Morgonen började som vanligt med påklädning av barn med mera.
Men vid frukosten så hostade Ella så himla mycket så jag tog ett snabbt beslut om att hon skulle få stanna hemma idag och ta det lugnt.

Grannpojken kom in en lite  stund och degade med Ella.
Annars har det inte hänt så mkt idag.

Ella hörde att Felix vaknade och kutade in till hans rum. På plats hörde jag massa fnitter.
Jag hittade kidsen såhär.


Klättra klättra.
På allting.


Det är som att Felix fått en ny basilusk  (?).
För idag rann ena näsan oavbrutet.
Han som precis hade börjat repa sig.
Antar att gårdagens babysim inte gjorde susen. Det går sådär för oss att undvika alla basiluskställen. 

Nu ska jag strax åka till gymmet.
Jag har en liten sträckning på baksida lår. 
Jag hoppas att den inte hindrar från att träna fullt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar