tisdag 19 mars 2019

MINUS 0,1 KG

Nu går det sakta sakta igen.
0,1 kg ner från förra veckan (67,6 kg).
Det är ändå okej då jag gick bananas i helgen  med godis och kolhydrater.

Idag blev det en tur till gymmet.
4 km pw på löpbandet.
Styrketräning och sedan avslutade jag med dagens challengepass på appen.
Tiden gick för fort så hann inte köra min intervallträning. Jag behövde åka hem för att lösa av Pontus så han skulle hinna till sin innebandy.

Jag är nöjd med dagens prestation.
Jag har städat huset.
Jagat och funnit folk som kunde bevittna och signera blankett till polisen.
Vart hos polisen med Felix.
Han lyckades klämma både fingret och benet på polisstationen. Livsfarligt ställe tydligen. Men det blev ett stiligt kort på honom. Passet skulle vi få om 5 arbetsdagar. Himla smidigt ändå.
Snart är vi hittade inför resan.
Samtliga barn har fått nya badkläder och det är väl typ det man behöver?!
Jag skulle vilja köpa en sån där resväska som barnet kan åka med på. Verkar smidigt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar