torsdag 14 mars 2019

FITBIT IS THE SHIT


16 tusen steg kom jag upp i idag.
Efter mitt kvällssnacks som bestod av: 2 apelsiner och 1 kokt ägg fördelat på 2 linskakor så fick jag massor av energi.
Så att det var bara att flytta på soffbordet och rulla ut träningsmatch.
Uppvärmning från Youtube och två omgångar från appen.
Sen dröp jag av svett.

Jag har även börjat kolla ikapp på Paradise Hotell. Jag kan nog fastna i denna säsong.



Imorgon siktar jag på en barnvagnspromenad samt träning på gym i samband med att jag skjutsar tonåringarna till innebandyträning på kvällen.
Ska försöka äta cleant fastän jag har vanlig ätardag. Tyvärr står det en matlåda med stuvade makaroner i kylen. Mycket frestande. Det är ju såååå gott. Men visst fasen hjälper det att gå ner i vikt när man kör både 5:2, tränar OCH äter nyttigt resten av dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar