tisdag 19 mars 2019

BLIVANDE FAMILJEMEDLEM?



Hehe... 

Chockade?
Nä, jag bara skoja.
Det är Vicke som hemskt gärna vill ha en hund. Han har velat det sen många år tillbaka. Men hans farmor har alltid haft hundar som tur är.

Men för ett tag sedan så.
När Pontus var iväg på utbildning så fick jag ett sånt sug efter en hund så jag började googla. Hundar för newbies typ.
Fakta, pris, stamtavlor, försäkring.
Ja rubbet kollade jag.
När Pontus kom hem så berättade jag om detta men då säger han tvärnej. 

Men så råkade jag säga högt:
- det bästa vore om man köpte en hund till Victor som får följa med honom mellan hushållen. Då är vi bara hundägare varannan vecka. 

Det snappade Vicke upp och nu sitter han tydligen och googlar hundraser och skickar bilder till mig. Hehe...
Undrar vad det ska bli av detta?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar