måndag 25 mars 2019

WHAT HAPPENING?


Idag skulle jag gå milen tänkte jag.
Men efter 1 timmar stängdes bandet av sig. 
Snopet!?
Fast nu när jag skriver så inser jag att jag givetvis hade kunnat tryckt på start och bara gå 4 km till.

Men det blev 6 km PW + styrketräning + challangepasset.
Jag försökte hålla träningen på en lagom nivå eftersom jag ska dit imorgon igen och köra cirkelträning med Linda.

När jag kom hem igen så sov 3 av 4 familjemedlemmar. 
Det var bara Vicke som var uppe.
Men jag förhörde honom på engelskaläxan.
He nailed it!

Idag har jag packat och skickat iväg en hel del Traderapaket.
Harry Potterböckerna som jag la upp idag var poppis. De såldes direkt med köp nu knappen. Även Ellas Kavatskor från förra säsongen som numera är försmå såldes idag med köp nu knappen. 200 kr fick jag i den vinst för dem.
Tradera är verkligen roligt för en uttråkad hemmafru (sambo).
Den enda nackdelen är att Tradera tar 10% på vinsterna. Så kommande faktura kommer bli saftig.

Imorgon blir det föris för Ella och Sen sticker jag och Felix till gymmet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar