lördag 1 september 2018

ALLT PÅ EN OCH SAMMA GÅNG (VICKE)

Lös denna ekvationen:
FREDAGSSCHEMA

15.10 slutar sista lektionen
15.33 går bussen hem
15.50 stannar bussen vid vårt område
16.00 börjar Vicke sin gitarrlektion på Musikskolan (Norrmalm)
16.20 slutar Vickes MUSIKSKOLA
17.00 börjar Vickes fotbollsträning vid Karstorps fotbollsplaner

Enda lösningen för honom är att cykla till skolan denna dag för att spara typ 7 min.
Sen behöver jag göra klart mellis som han får trycka i sig. Nu är jag föräldraledig och igår körde jag honom till musikskolan för det pissregnade och jag ville att han skulle hinna. Men varannan vecka bor han hos sin pappa som inte har samma möjlighet pga jobb. Smidigast hade vart om han kunde ta med gitarr till skolan. Men den går inte in i hans skåp tyvärr.

Helt klart meckigt. Men man får hjälpa honom att lösa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar