torsdag 13 september 2018

AVKLARAT SISTA FASTEDAGEN FÖR DENNA VECKA

Jag klarade att fasta även denna dag. Men det kunde gått illa då jag vart akuthungrig framåt tvåtiden, aldrig att jag skulle klara mig på vatten fram till middagen. Tack vare lekplats efter att hämta Ella så försvann någon timma. Men sen kapitulerade jag och insåg att en omplanering av mina kalorier krävdes. Jag behövde äta mellis. Men väl hemma var det fullt upp och det tog aldrig slut. Så jag kunde inte ens äta den gurka  som jag hade tänkt sätta i mig. Åter igen visar det sig att tre barn är fantastiskt bra att ha haha.

Bäste Pontus åkte förbi willys och köpte vattenmelon åt mig påvägen hem eftersom jag upptäckt att det är hyfsat få kalorier i vattenmelon. Alla som känner mig vet att jag Ä L S K A R vattenmelon, nästan mer än livet själv.
Men nu är dagen över och nu ska jag inte fasta igen förrän på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar