söndag 23 september 2018

TJEJFESTEN

Ella fick följa med några timmar på tjejfesten innan jag gick hem med henne för nattning.


Som jag nämnt tidigare så fick jag en oväntad men väldigt kul inbjudan förra veckan till en tjejfest.
Inbjudan kom från min kompis moster/ min gamla jobbarkompis.
Så oväntat men väldigt roligt.

Egentligen skulle inte Ella följa med, men efter att hon bröt ihop när jag berättade vart jag skulle samt att hon skulle vara hemma och mysa hos sin pappa. 
Inte för sistnämnda saken skull utan för att denna värdfamilj har en dotter som är lika gammal som Vicke. När jag och Ella går till och från föris så passerar vi alltid deras hus och på något sätt har vi alltid pratat om dottern i familjen när vi passerat.
Så att jag skulle gå på tjejfest UTAN henne till det huset var inte ok.

Men det gick fint, Ella drog genast med sig dottern i familjen in till pianot för att spela.
Därefter körde de plus plus.
"Bara" ett trasigt glas (se bild) gick sönder innan jag gick hem med Ella.

När jag lämnade av Ella hemma så gick jag tillbaka och drack lite vin.
Jag blev kvar till halv 2 då ögonen nästan trillade ihop så det kändes som det var dags att bryta upp.
"Det är ju en dag imorgon också".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar