söndag 23 september 2018

TVÅ HJÄRTAN OCH LITE PLUS PLUS


Första delen av dagen vill jag helst glömma.
Av någon sjuk anledning har jag haft PMS de senaste dagarna med peak idag.
Varför förstår jag inte, den här perioden borde inte komma än (?).
Men jag fick vara ifred och efter lite vila så kändes det bättre (för mig iaf).

På eftermiddagen kom min fina Vicke hem från sin pappavecka.
Han har spelat lite gitarr för oss samt satt och lekte med plus plus med Ella en stund.
Nu ikväll kröp han ner i sängen redan vid sju.
Han kände sig konstig i kroppen, jag håller tummarna för att det inte är något.
Felix sover för natten sedan en stund tillbaka och strax kommer Ella upp och jag ska natta henne.

Veckan som kommer är "fullbokad".
Inte så som man var fullbokad förr i tiden.
Men ca 1 grej per dag och det räcker 😏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar