söndag 16 september 2018

LÖRDAGSPIZZA

Igår blev vi bjudna på väldigt trevlig hembakad pizza.
Kanske bland den godaste pizzan jag ätit i hela mitt liv.
Jag inbillar mig att det är såhär pizzorna smakar i Italien, fastän jag aldrig vart där 😂




Idag (söndag) åkte jag och Ella och dansade på dansskolan.
Vilken fullträff det vart att anmäla henne dit.
Hon älskar´t 💓

Men nästa gång tror jag att Pontus får följa med och dansa. 
Det är inte mer än rätt att han också får svänga på svansen lite.

Vicke är redan avlämnad hos sin pappa då alla barnbarn skulle åka och ta gruppbild till hans farmor.
Vilken fin present, den idén borde man anamma om tillfälle ges.
Det finns ju en hel del barnbarn både på min och på Pontus sida.

Idag tror vi på en lugn hemmadag för att ladda upp batterierna inför kommande vecka.
Vi kommer kickstarta med en fastedag och även fast det inte helt är en dans på rosor så ser jag ändå fram emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar