fredag 14 september 2018

VÄGDAG?

Det här med vägdag, undrar vilken dag i veckan som är den bästa egentligen? 
För min del börjar det luta åt fredagar.

Jag provade att ställa mig på vågen idag.
Faktiskt så visade den 1,7 kg ner sen i måndags. 
Ungefär såhär var det sist jag körde 5:2. 
I början ger det effekt några veckor och man blir mer motiverad och sen stod det still x antal veckor innan vågen började peka neråt igen. Helt ärligt är jag så glad/ lättad över att denna veckas stora utmaningar är över. Det har gått bra, det har inte vart det. Men det klart att jag var lite orolig för att jag inte skulle klara mina fastedagar.

Idag smakade det extra bra med pastaskruvar med fiskpinnar 👅
Ikväll blir det någon form av tacos. 
Vi har börjat med matkassen från ICA igen.
Men tror vi hoppar receptet på tacogratäng med ris och kör lite mer traditionell tacos istället.
Nu längtar jag hem sambo och son så fredagen kan kicka igång på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar