fredag 19 oktober 2018

FREDAGENS HÖJDPUNKT- UR ELLAS PERSPEKTIV

Ok. Tjejkväll och efterrätt klingade rätt bra i mina öron för några dagar sedan. Så därför poppade CHOKLADPUDDING upp som förslag. Detta outade jag för Äjja som var mycket förväntansfull i några dagar. Ikväll hände det äntligen. EFTERRÄTT! Vi äter aldrig det hemma så detta var speciellt. Hon satt på sin stol och blundade stenhårt medan jag plockade fram efterrätten. Sen satt hon och slevade i sig grädden och strösslet. Själva puddingen tog längre tid. Men dem satt hon och åt i små små skedar och mmmade och ååade. 10 poäng om du frågar Äjja.

Felix, ja han somnade väl strax innan 19 då jag la honom. Äjja somnade strax innan 20 efter min saga. Hon var nog heeelt slut efter denna intensiva dag.
Jag tog en välbehövlig dusch (efter dagens alla bebiskräkningar) och kröp sedan ner i sängen med min mobil. SKÖNT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar