onsdag 17 oktober 2018

MAN FÅR VARA VEM MAN VILL

Idag hade Ella ett roligt, fullspäckat schema.
Först Skogsknopp på föris och sedan fick hon ta med sig en kompis hem på lek efter föris.


Från att tjejerna gick och höll varandra  i handen hela vägen hem vi 14.00 till 17.30 har de lekt ihop.
Sista halvtimman var de helt färdiga så de gick och satte sig frivilligt och kollade på barnkanalen.

Nu sover bägge barnen sedan en liten stund och jag sitter i soffan och njuter av lugnet.
I bakgrunden hör jag Pontus gå omkring på nedervåningen och städar tillsammans med någon podd.
Jag försöker verkligen njuta av denna vecka för nästa vecka känns sådär rolig.
Pontus åker till jobbet på måndag morgon och kommer hem igen sent på torsdagen.
Sen jobbar han som vanligt på fredagen + att han stannar kvar i Falköping för en avtackning på jobbet. Snacka om att man ses igen till helgen :D

Men det ska nog gå bra.
Jag har ju alla barnen hemma men det är allt för ofta inte till någon nackdel.
Min tonåring kan vara tjurig ibland.
Men när man verkligen behöver hjälp från honom så kör han all in.
Så jag ska nog rodda veckan utan problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar