onsdag 24 oktober 2018

TALANDE BILD

Mina mellisungar sitter vid köksbordet.
Vicke som alltid gör det mellis handlar om: ÄTER, Ella som slickar bort smöret från sin smörgås och Felix som gojsar med sitt älskade öra.

Dagen har vart bra, BVC för Felix på förmiddagen. Han fick godkänt av läkaren som var nöjd med att Felix kom ikapp så bra med kurvan efter operationen vid 1 månad. Efter lunch somnade inte bara Felix, utan även jag- skräll 😀.
Men jag hade en 2- dag så det var lika bra det. Timmarna har bara försvunnit idag.
Jag gjorde lite lyxigare mellis till barnen idag. Dvs, jag kokade ägg och gräddade bakeoffbröd hehe. Middagen åts i omgångar pga innebandyträning. Men det blev bara pizzarester från igår. 2 kvällen  utan Pontus och måste säga att det går över förväntan här hemma. Dock blev inte Felix badad idag heller... Men jag tror att han kommer överleva 😀😀😀.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar