onsdag 17 oktober 2018

NYBÖRJARMISS

Igår var jag vaken alldeles för länge. Halv 1 på natten kollade jag på klockan för sista gången. STOR miss när man har en 2- dag. Hur bra det än gått att fasta så hann jag bli hungrig. Självplågare som jag är så bestämde jag mig därför att läsa en receptbok. För att bli mer pepp tänkte jag... Jo men Tjena, magen skrek vid midnatt. Men idag är det en vanlig dag. Så till frukost åt jag min absoluta favorit. Havreknäcke m. Smör, kalkon (Pärsons såklart) och gurka × 5. Älskar't.

Ella är lämnad på föris med sin utflyktsväska för idag är det skogsknopp.
Min gamla bästis från gymnasiet har flyttat till Skövde efter typ 15 år i Göteborg. Så han skolar in sin äldsta på samma förskola som Ella. KUL!
Sen klockan 9.00 har Felix hunnit äta, bajsa, fått en ny blöja. Sen sov han efter 3 sekunder när jag lagt ner honom i spjälsängen. Ska joina honom nu och sova en truddelutt jag med. I eftermiddag blir det thebjudning här hemma med Ellas kompis och hennes mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar