onsdag 10 oktober 2018

UTVECKLINGSSAMTAL OCH LIVET

Jag har haft veckans andra 2- dag.

Frukost: nej
Lunch: Skogssvampsoppa
Middag: Spenatsoppa
Kvällssnacks: Vattenmelon och finn crisp (2 skivor kalkon).

Om måndagens 2- dag var som en barnlek så var denna dag som ett sjukt terränglopp. Fy f-n vad hungrig jag var... Typ hela dagen. Men sen sov jag inget med Felix heller. Utan valde att pressa serie när han sov. Lättare att hantera fastan när man kan sova bort ett gäng timmar. På eftermiddagen så for jag iväg på utvecklingssamtal på Vickes nya skola. Läraren presenterade inte ens sig. Trist. Hoppas hon är bra med kidsen.
Imorgon har Vicke ett STORT SO prov inom riksdag och regering. JAG är nervös å hans vägnar. Så jäkla klurigt ämne med massa luriga begrepp. Håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar