torsdag 4 oktober 2018

SHOPPINGDAG

Idag har jag haft på mig spenderarbyxorna. Först åkte jag och Felix till Maxi för att handla maten tills imorgon. Sen hem och fika kanelbullar med familjen. Pontus slutade galet tidigt idag för han ville så gärna hämta Ella på föris vid 14.00. Vet inte vem som var mest nöjd. Pappan eller dottern.

Sen for vi iväg allihopa, tillbaks till Elin's för att handla kläder till de minsta. Värst vad det växs just nu. Felix har växt ur sina stl 68 och kör numera stl 74. Ella är mer åt 104 än 98 numera. Vi hann med en butik innan jag och Pontus hamnade i luven på varandra. Jag mer än han... märks att mens är på ingång......
Men det blev lite smått och gott till barnen. Felix fick en ny overall så det var skönt att få avklarat.
Sen åkte jag och storhandlade på Systembolaget. För imorgon ska jag ha middagsbjudning med ett gäng tjejer. Jag ska ha FF= Familjefritt här hemma. Ska bli riktigt kul, jag har aldrig haft "fest" här hemma på egen hand så kommer kännas konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar