söndag 7 oktober 2018

NYA RÄSERÅKET

Nu har jag fyndat för tredje gången på Blocket.se. Denna gång denna fina gåstol för 200 spänn. Felix tyckte den var spännande, förflyttade sig pyttelite. Mest troligt av misstag. Ella tyckte nog den var roligast. Sätter sina gosedjur och dockor i den och kör runt.

Söndagen har vart helt i min smak.
Först dansskola med Ella, idag var Alice med och dansade- KUL!
Därefter hem och äta restlunch med familjen. Pontus hade massor av ärenden så han tog med sig Ella och åkte iväg.
Jag och Felix gick och la oss i varsin säng. Jag skulle bara sova lika länge som Felix. Men han skulle tydligen sova 3 1/2 h. Så vid halv fyra på eftermiddagen vaknade vi......

Då vankades det gofika.
Sen åkte Pontus och tränade hockey, innan det så lagade han middagen till ikväll, bara för att han vet att jag hatar att tillaga kyckling (... och kött överlag).
Så jag har verkligen blivit bortskämd denna helg på alla sätt och vis.
Vilken jäkla tur att just jag blev kär i denna underbara människa OCH att han inte blev avskräckt 😀😀.

Nu är Vicke hemma för mammavecka.
Så nu mår jag bra, när jag har alla samlade. Lycklig, lycklig, lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar