onsdag 7 november 2018

ÄNTLIGEN LITE RÖRELSE

Idag har jag haft ett fullspäckat schema.
Först lämning på föris (stora tårar). Sen följde min gamla kompis Henke med hem på en fika. Henke var min bästis under gymnasietiden. Vi gick i samma klass och vi hände i skolan och utanför skolan.

Efter gymnasiet flyttade han till Göteborg och man sågs allt mer sällan.

Men nu har han med familj flyttat till Skövde och har sina barn på samma förskola som Ella går på. Vilket sammanträffande. Men kul.
Så vi tjötade bort några timmar.
Något som slog mig var att det inte är lika accepterat att ha en killkompis numera. När vi vek in vid vårt hus så tänkte jag att undrar vad grannarna skulle tro nu om de såg oss. En okänd man följer med mig in när min sambo är på jobbet (alla barn utan Felix var ju på förskolan). Jag har svårt att tro att någon misstänker något om det hade vart en okänd tjej som följt med in haha. Jaja... Jag säger som mamma Rehn: då får väl dom tro det då...

Sen blev det en ensamlunch med stekt ris framför tv:n. Sen var det dags att väcka Felix för då stod promenad på schemat.
Vi gick en barnvagnspromenad runt Karstorp med Alicias mamma och lillasyster. Hann bli svettig och flåsig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar