torsdag 29 november 2018

MIN LILLA BEBIS..

Felix är sjuk.
Inte bara förkyld utan numera även med feber.
Riktigt ynklig har han vart idag.

Tack och lov för alvedon, koksaltlösning och snorsug säger jag bara...

Jag har haft 2-dag och kosten har sett ut som följande:

Lunch/middag kl 15.00, en sallad bestående av: kycklingkebab, isbergssallad, rödlök, vattenmelon och böngroddar. Konstigt nog innehöll inte kycklingkebab allt för mycket kalorier. Konstigt tycker jag. Jag bara chansade och sökte i appen ifall man kunde äta upp resten från tisdagsmiddagen.

Jag har kvar 118 kalorier att spendera idag så får väl bli ett kokt ägg på en Finn Crisp när sista barnet har somnat.

Snart sätter sig Pontus på planet och åker hem till Sverige igen.
Skönt med egentid när barnen somnat om kvällarna (Younger).
Men efter denna dag ska det bli rätt skönt att få hem min kära sambo.
Vet två småttingar som saknat honom en hel del.
I och med att han kommer komma hem hit någon gång inatt så har han tagit semester imorgon.
Skönt då han ska iväg på julfest med jobbet på kvällen.

Vet ni vad jag ska vara så fräck att göra på lördag.
Jag och Lisa ska åka till Ikea med stor bil och shoppa.
WHOOP WHOOP!
Massa egentid/mammor på vägarna.
Jag har redan börjat fila på inköpslistan.
Vi behöver en del möbler i och med all renovering här hemma.
Ska bli sååååå kul att komma iväg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar