torsdag 8 november 2018

MELLAN TVÅ STORLEKAR

Det var inget skämt att Didriksson är stora i storleken... holy moly vad stort.
Ella är 96 cm lång och overallen  stl 100.
Ändå var den stor.
Men har väldigt svårt att tro att stl 90 blir bättre så kör på denna overall denna vinter.

Dagens fastedag gick inte lika bra som i tisdags. Jag blev sådär orkeslös och apatisk framåt 17 tiden.

Frukost: Cola Zero
Lunch: Cola Zero
Mellis: Skogssvampsoppa på tetra. Slemmig och smakar blä

Men dippade något fruktansvärt så redan kl 18 tryckte jag i mig mitt kvällsnacks.
Ingen bild idag, men ni kan ju gissa vad det låg på tallriken?

Vattenmelon, finncrisp med kokt ägg, kalkon och gurka.

Pontus har vart mitt ankare ikväll när jag vart riktigt matt. Okej att jag tog disken och badade bebis. Men han har tagit hand om barn, nattat barn och skjutsat barn. Nu står han och målar tak, 3:e och förhoppningsvis sista strykningen.
Jag ligger i sängen och försöker göra av med så lite energi som möjligt. Jag vill inte bli hungrig bara för att jag åt kvällssnacks för tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar