måndag 26 november 2018

VÄLKOMNAD DAGENS MÅL

Jag fortsätter att köra fasta över hela dagen på mina 2-dagar.
Detta sätt att hantera en 2- dag hade inte funkat i början.
Men nu när jag kört flera månader så tycker jag det är rätt skönt att lägga upp det på detta vis.


Klockan 18.00 åt jag dagens första och sista mål.
Idag valde jag att göra en tonfiskröra med två ägg, grekisk yoghurt och hackad rödlök.
Till det blev det isbergssallad, gurka, vattenmelon och finncrisp.
500 kalorier tar slut galet fort.
Minst en gång varje 2-dag så känner jag mig lite bitter över 


Jag är inne i en riktig tonfisksvacka.
Jag älskar tonfiskröra på finn crisp.
Detta är inget påhitt, utan 100 % sanning.
Pontus hatar tonfisk på burk så man får passa på när han inte är hemma och sleva i sig haha.

Dagen har gått finemang.
Ella var kanske inte så förkyld som jag hade trott.
Skönt.
Så hon var pigg och glad hela dagen.
Felix har somnat gott i sitt nya rum vid alla sövningstillfällen.
Skönt att han tycker livet är så enkelt som han verkar göra.

Imorgon kommer mina gamla kursare förbi och äter lunch.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar