lördag 3 november 2018

ATT FIRA SIN VÄN

Vad köper man till tjejen som i mina ögon har ALLT? Hon älskar inredning men den biten är inte jag så bra på. Presentkort är pyttelite trist att ge bort i födelsedagspresent. Jag sökte runt på webben efter de ultimata konsertbiljetterna eller standup. Men verkar inte vara inbokat så mycket just nu? Eller så vet jag inte vilka sidor man ska gå in på. Hur som helst hade jag huvudbry ett bra tag och vips fyllde Lisa 25 år. Btw, fatta att denna underbaringen "bara" är 25 år?! Det kändes som igår som hon sprang runt på jobbets familjejulfest med alla barn i sina finkläder. Då var jag vuxen och hon barn. Numera är vi goda väninnor som umgås jämt med och utan familjer. Livet är full av överraskningar  ibland 😀.

Hur som helst är jag otroligt tacksam att just hon kärade ner sig i en av mina käraste vänner. Match in heaven ❤

Så efter många funderingar så gjorde jag det enkelt för mig samtidigt som jag fick en kväll på stan med Lisa. Jag bjöd ut henne på middag med drinkar och kvällsbio efter. Så det var vi ute på igår.
Pinchos med drinkar och vin. Ett glas på Pitchers där vi diskuterade deras swingingrykten som vägrar dö ut. Snabbt så var vi även i en större diskussion med "grannbordet" som även, helt oberoende av oss också diskuterade swingingryktena. Haha. Ligger nog en hel del sanning i dessa rykten.

Sen var det dags för bion.
Fy fan vilken fullträff.

Jag älskade filmen och måste se den igen när de släpper den på film.
Det gick rysningar i hela kroppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar