söndag 25 november 2018

INNEBANDYLÖRDAG

I lördags så var det dags för bortamatch i Tibro. Jag och Pontus fick lov att dela upp oss under dagen för att hinna med alla måsten. Så jag, Vicke och Felix åkte till Tibro för match. Vickes knän är bättre. Inflammationen som han hade hela sommaren, i bägge sina knän har lagt sig. Han behöver inte längre voltaren inför idrottsprestationer utan det räcker med knäskydden. Skönt.

IBF gjorde en grym match och fick med sig 3 poäng hem. Vicke var som vanligt grym på backen. Jag slutar aldrig att imponeras av denna kille. Han är verkligen  otroligt duktig på att läsa spelet. Det bästa av allt är att han har en schyst spelstil. Det gillar jag. Det är den största förmågan kan jag tycka. Man kommer långt på att vara ödmjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar