torsdag 15 november 2018

GLÄDJERUS NÄR PAPPAN KOMMER HEM

Asså. Glädjen hos barnen när Pontus kommer hem... går inte att beskriva i ord och det värmer verkligen i hjärtat att få uppleva. Felix stelnar till redan när dörren öppnas och börjar nog fundera över vad som händer. Sen går de små benen som små trumpinnar i 180.

Idag slog jag och Felix rekord i sömn.
Vi gick upp och sov vid 10.00.
Sen vaknade han till vid 11.30 och då flyttade jag över honom från spjälsängen till min säng för lite mys... jo tjena, nästa gång jag vaknade var klockan 13.30 och det var 30 min kvar tills Ella skulle hämtas. Felix låg fortfarande och sussade sött bredvid mig.

Som sagt... rekord.

I övrigt var Boxers it- kille här på morgonen. Givetvis krockade det med att vi skulle till föris. Men men, han kunde inte lösa det utan lämnade över ärendet till Skövde stadsnät- igen.
Så trött på att inte ha Internet hemma.

Imorgon blir det Kärnan med småttingarna. Sen tar vi fredagsmys med Pontus som lovat att sluta lite tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar